Diskussion:Lagring

Från BryggarWiki
Version från den 10 november 2007 kl. 13.34 av 213.64.195.109 (diskussion) (Ny sida: Jag tycker det är lite trist att sno mitt inlägg på Bryggarforumet utan att först fråga mig. Hur var det nu med WIKI? Man får bara lägga dit saker man själv har skrivit, stod det n...)
(skillnad) ← Äldre version | Nuvarande version (skillnad) | Nyare version → (skillnad)
Hoppa till navigering Hoppa till sök

Jag tycker det är lite trist att sno mitt inlägg på Bryggarforumet utan att först fråga mig. Hur var det nu med WIKI? Man får bara lägga dit saker man själv har skrivit, stod det någonstans. --213.64.195.109 10 november 2007 kl. 11.34 (UTC)